Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: En rak höger

Thursday, January 21, 2010

En rak höger


Fasen. vad isbjörnar är coola djur. Isbjörn är ett av de djur jag skulle kunna tänka mig var a om jag skulle välja. Kan tyckas jag borde vilja va raka motsatsen så mycket som jag hatar kylan, men kanske är det just därför jag skulle vilja va en vit björn... det klarar ju kylan galant och tycks ju njuta av den också.

Om jag inte var en isbjörn är ju ugglan såklart ett alternativ, men hur mycket jag än avgudar ugglan är de ju innerligt fula och det vill jag ju inte va.

Å, sen har vi ju myrsloken. ännu fulare än ugglan, men på ett underbart sätt. Är inte detta världens coolaste djur så säg? och bältdjuret är inte så tokigt heller.

Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

Christian said...

är det en myrslok på bilden? jävlar va cool! han vill jag va kompis med :D

Hannastacia said...

Sötaste och coolaste Myron Slokon!