Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Här sitter jag och gäspar

Saturday, January 23, 2010

Här sitter jag och gäspar

... för nu är jag trött. Det blir ju lätt så om man ska envisas med att gå upp tidigare än gökottan. Fick just ett pepptalk av mor om att köpa skorna. Jag, mitt spån, har ju bara tänk att jag ska ha skor som passar under resan, men dessa kommer jag ju såklart ha stor användning för här hemma även om det är för varmt därborta. Jag erkänner min dumhet. Klart jag ska köpa dom. Får se om jag orkar traska upp imon. Ska väl ändå till gymmet antar jag.

Smygfotat idag på Nilson

Jag tog kort på skönheterna idag när jag var i affären. Får man fota prylar i affärer? Nåt säger mig att man inte får det. har jag brutit mot nån lag? eller regel? Jag är ju kriminell på alla möjliga sätt och vis, fast det inte är meningen, så jag har säkert varit det igen.

Image and video hosting by TinyPic

3 comments:

Loo said...

Åh vad fina, jag vill oxå köpa såna!! får jag? precis som vi inte har nåra likadan skor innan ;) har ett par exakt likadana låga, men dom gör så ont pga gummisulan. Hoper dom där är bättre

Hannastacia said...

Ja gört! klart vi ska ha samma, haha. Jag som hatar platta sulor är ju överlycklig över denna!

Loo said...

kollade faktsikt in dom idag, redigt perfa verkar dom :) bra till strumpebyxa osv. en sommar till med likadana skor för oss :D