Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Urologkliniken i Örebro är så jävla bra!

Wednesday, January 20, 2010

Urologkliniken i Örebro är så jävla bra!

Idag får vi tårta på urologkliniken. Detta för att vi under 2009 sålt utomlänsvård för hela 20,8 miljoner. Helt sjuka siffor! Det handlar inte alls som många kan tro bara om att vi samlat in en jäkla massa pengar, utan det är ett bevis på exakt hur jäkla bra vi är. Man säljer nämligen inte så mycket vård till andra landsting om man inte är jäkligt bra på det man gör. Jag har dessutom hört talas om att vi är den klinik som gjort bäst ifrån oss under förra året på hela sjukhuset och det säger också en del om att vi jobbar bra.
 
Så idag ska jag unna mig en bit tårta... för det är jag veeeeeeeeeeeeeerd, så sant som jag heter Sveeeeeeeeeeeeeerd!!!


Ladda ner nya Internet Explorer 8! Ladda ner nya Internet Explorer 8!

No comments: