Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Vad har hänt med Lenny Kravitz?

Wednesday, January 27, 2010

Vad har hänt med Lenny Kravitz?

Mycket naket i bloggen nu, men dra bort blocken från vänsterkanten och kolla de magmusklerna? Jisses va tjusigt.

Kan inte påstå att jag undrat så himla mycket vad som hänt med Lenny, men efter att ha hört "Fly Away" spelas två gånger på MTV nu på morgonen började jag undra. Jag var en gång i tiden ett fan av killen och tror till och med jag har en CD nånstans.

Efter lite Wikipediasurf finner jag att han gått och blivit designer: Kravitz Design, legat på sjukhus med allvarlig bronkit, spelat in en film: Precious och ägnat sig åt välgörenhet i Amnesty Internationals namn. Jaha, där se man.


Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

Loo said...

Har du hört att han även samarbetade med MJ och dom spelat in en bit som kommer släppas i vår?

Hannastacia said...

Åfan!!! nä det hade jag inte hört!