Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Bye bye, Agneta

Saturday, January 30, 2010

Bye bye, Agneta

Agneta Sjödin åkte ut i Let's Dance igår. Lite otippat faktiskt. Jag tycker det är mest synd att hennes partner Tobbe åkte...

Jag tycker de kan ge Tobbe en ny partner så han får vara med ett tag till.

Jag såg inte programmet igår... Bäjb vägrar. Istället kollade vi på The Fringe och jag klarade ett och ett halvt avsnitt innan jag somnade i soffan. Detta efter att mumsat i mig mitt efterlängtade lösgodis. Men det var inte alls lika gott som jag förväntat mig. Det stämmer verkligen att man kan vänja sig av med sockerbegäret. Eftersom jag inte ätit godis på länge nu, var det nog mest i huvudet att jag skulle ha den där skålen godis. Dock, var det inte problem att häva i mig den ändå.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: