Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Förbereder för fest

Saturday, January 30, 2010

Förbereder för fest

Det var mer än svinkallt att promenera i morse. Det var så det gjorde riktigt ont i huden. Men jag gjorde det. Hela vägen runt Osudden!

Pontus hämtade upp oss ca 13.30 med Mr. Taganaki och vi åkte till bolaget. Jag ska unna mig en pava smultronbubbel kvällen till ära. Sen vidare till Hemköp för att inhandla råvaror till en smartig pastasallad med kräftstjärtar och kyckling, som frun i huset (jag då) tillagade medan grabbarna tog några achivements på Xbox. På det några köppar köffe och Ballerina choko.

Nu kollar vi på Jason Rouse. Nån komiker som jag inte riktigt förstår mig på, men killarna garvar. Han är ju ganska provocerande
minst sagt och det får han pluspoäng för.

Till saken då... Jo, vi ska på bemärkelsedagskalas ikväll. Det är Släggan som fyller 40 (minus några år). Det var länge sen jag va ute på galej så det ska bli riktigt kul. Tyvärr kommer jag nog frysa sönder. Jag har nämligen leggings till kvällskostymen. I dessa hemska
minusgrader känns det helt opassande, men jag har inget val för jag tog inte med nåt annat. Tur att Släggan bara
bor rakt över gäret och det är inte direkt långt tilll kröken heller om vi ska dit.

Naglarna är röda och nu ska vi sätta lite färg i ansiktet också!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: