Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Carrots

Wednesday, January 20, 2010

Carrots

Jag har suttit och knaprat i mig morotsstavar ikväll. Jag vart helt plötsligt sugen på det, vilket chockerar mig för jag har aldrig varit speciellt förtjust i att äta morot som den är. jag ÄLSKAR minimorötter på konserv och morotskaka är en favvo. Även i mat tycker jag mycket om den oranga roten, men som den är... nja. Men idag var det bland det godaste jag ätit. Konstigt.

En våg av trötthet kom över mig medan jag knaprade på och jag ser ingen annan utväg än sängen om jaginte ska stupa här och nu i soffan. Måste dock vänta 6 minuter till så jag kan få en plats på lördagens step-pass. Jäkla skit att hålla rätt på detta med bokningar, men är man inte beredd minuten biljetterna släppt är det kört. Måtte folk svika sina nyårslöften snart.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: