Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Bring it on Micke!

Saturday, January 23, 2010

Bring it on Micke!

Återigen ett superkul pass! Micke H rules! Micke var aningens feminin. Om han nu inte var gay, bör han jobba lite med sin maskulina sida. Passa perfa till ett hårt step-pass. Och han körde Magic Fingers! Jag höll på att dö av garv. För er som inte sett filmen "Bring it on" är det när tjejerna hyr in en kille som ska bygga ihop ett nytt pass åt dom... kolla får ni se. Hilarious!

Jag kunde inte förmå mig att köpa skorna och nu ångrar jag mig såklart. De satt skitbra till tajta brallor, både utanpå och att ha innanför. Måste nog köpa dom ändå.

Vad jag dock unnade mig var en My Way kycklingsallad med bulgur och mangocurrydessing. Det är SÅÅÅÅ god! och nu är jag mätt och belåten. Köffe på det och jag är mer än nöjd.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: