Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ugly countdown

Saturday, January 16, 2010

Ugly countdown

Jag är fullt medveten om hur ful den enorma klockan till höger är. Det finns miljontals gadgets med nedräkning ut i vida internetvärlden, men att hitta en nedräknare till semestern eller en allmän (som inte kostar en massa cash that is) var inte lätt och att bygga en själv är det inte tal om. Jag har försökt, men mina html-kunskaper är inte vad de en gång var. Om nån vet nån som är lite tjusigare är ni välkomna att dela med er.

Den uppmärksamme har noterat att bilden på den lilla ramen inte stämmer heller. Vad gällde USA hade man nämligen bara west coast och New York att välja på. Otroligt fubbigt.

Så... den är ful och stor, men den syns ju i alla fall. Jag hoppas till varje gång jag ser den. 55 dagar kvar. Åååå, vad jag längtar!!!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: