Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Cystometrier på löpande band

Thursday, January 21, 2010

Cystometrier på löpande band

Jag måste erkänna att en dag som är fullbokad av metrier förstör min torsdagskänsla lite. Jag älskar ju torsdagar annars, men när schemat ser ut som det gör, vet man aldrig vad man har att vänta. Kommer alla de kallade (dessa patienter har en förmåga att utebli) blir det tungt.

Jag är trött så trött. Tre dagars intensiv träning har satt sina spår tror jag. Idag blir det vila... det behövs. Ska nog ta en repa över stan efter jobbet. Brukar ju gå den repan minst en gång i veckan, men nu var det otroligt länge sen känns det som. Måste ju hålla mig uppdaterad på vad affärerna har att erbjuda.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: