Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Sarcmark

Tuesday, January 26, 2010

Sarcmark

Äntligen! Ett tecken för ironi. Jag älskar ironi, dock är det svårt att använda sig av det i skrift eftersom folk har så jäkla svårt att fatta. Det som är uppenbart ironiskt för mig och de som känner mig, är tydligen inte lika självklart för andra. Jag har därför mer och mer uteslutit ironiska kommentarer och uttalanden här in da blogg och det känns tråkigt, för ibland passar det bara in så himla bra.

Än så länge fungerar inte Sarcmark till Apple (typiskt), men det kommer och det kommer strakt!

Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

Frida said...

Jag måste hitta och ladda ner det där tecknet. Det verkar jätteroligt.

Hannastacia said...

Ja, frågan är bara var man hittar det. Har iofs inte letat. Meddela gärna om du hittar!