Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Vill ha!! Casall Shiny!!!

Saturday, January 23, 2010

Vill ha!! Casall Shiny!!!

Casall Shiny Leotard, 699 kr

Denna underbara Leotard i skinande guld. Jag vet inte vad jag ska ha den till, för jag skulle aldrig våga sätta på mig den... fast jag önskar jag skulle våga. Den är ju supersnygg! Till de ska jag ju såklart ha tillhörande löparjacka och bralla.

Tänk er... Hanna Golden HellStacia kommer löpandes i guldkläder in på gymmet... kränger av mig och kör ett pass och lite hardcore styrketräning i min guld-leotard, kränger på mig mina skinande löparkläder och svävar ut igen. Antar jag skulle få all eyes on me!

Hohoho, som om det skulle va nåt jag skulle vilja. I think not! men snyggt är det i alla fall.


Casall Shiny Jacket 1,222.89 kr

Casall Shiny 3/4 Tights
687.15 kr (weird priser... antar de är direkt översatta från typ dollarsch eller nåt)

Image and video hosting by TinyPic

No comments: