Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Allergisk reaktion?

Friday, January 22, 2010

Allergisk reaktion?

Sovit som en deckad val. Är dock fortfarande lika trött. Och svullen i ansiktet!!! Vaknade och såg ut som jag hade påssjuka. Kanske av tröttheten, men jag brukar inte vara svullen i ansiktet. Det har lagt sig lite nu, men jag är fortfarande svullen. Skitläbbigt. Försöker tänka om jag ätit nåt jag skulle kunna tänkas allergisk emot, men det fanns inget nytt i matintaget igår. Bara att be och hoppas att det går ner. Är ju inte direkt sugen på att gå ut och visa upp mig, men där har jag väl inget val. Jag tror i.o.f.s också att andra inte ser det lika väl som jag själv.

Så himla skönt att det är fredag också förresten!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: