Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Detta eviga skoproblem

Thursday, January 21, 2010

Detta eviga skoproblem

Det blir tidigt säng idag (med)... jag är så himla trött. Ingen träning idag alltså, men det blev en vända på stan kombinerat med en ganska rask promenad på 60 minuter. Hittade inte ett skit roligt på stan. Är ute efter ett par skor som passar till allt (vardagssko pratar vi här alltså. Inte för varm, inte för kall, passar till kjol, byxa, short) som jag kan ha med mig på USA-resan. Att hitta en sån sko är omöjligt. Det visste jag nog innan, men efter dagens letande är jag övertygad. Skulle kunna tänka mig någon typ av helsvart basketdoja a'la Converse, men de är ju så jäkla platta. Jag hatar platta skor... kan inte gå i dom. Tänk om jag kunde hitta den ballerinavarianten jag köpte i somras fast med skaft. det bästa jag hittade, och den var faktiskt inte så tokig alls, dock dyrare än jag tänkt, är denna Vagabondsko från Nilson. Självklart i svart dock. Lite sula, men fortfarande platt. Dock tror jag ett inlägg kan fixa biffen. Ska sova på saken.

Vad tycker ni? (tänk svart till färgen)
Image and video hosting by TinyPic

3 comments:

Christian said...

den var snygg faktiskt. jag ska nog med ragga upp ett par skor tills dess, men det är ju långt kvar så man behöver ju inte stressa livet ur sig än :D

Hannastacia said...

Tycker du det?!?! kul. Jo, det är det ju, men det nöter i min hjärna och det är svårt att planera resten av kläderna utan att veta sko...

Eva said...

Calle köpte ett par vanliga Converse och inlägg till eftersom han får så ont i fötterna annars, nu vill han knappt ha andra skor! Inlägg gör lätt biffen!