Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Kvällen som försvann

Wednesday, January 27, 2010

Kvällen som försvann

Vad i hela friden hände med denna kvällen? Jag kom hem... åt, duschade, gjorde matlåda och... vad gjorde jag mer? det vet jag inte, men sen var det slut. Jag har ju inte ens hunnit kolla igenom allt jag brukar på datorn. Helskotta, va läbbigt! Det vore ju en sak om jag åtminstone åstadkommit nåt utöver det vanliga, men hur mycket jag än går igenom kvällen kan jag inte komma på att jag gjort nåt extra. Men det är fortfarande ett faktum att det börjar närma sig läggdax. Ögonlocken börjar kännas tunga.

Men vad är det för mening med att fundera över var kvällen tog vägen... borta är den och kommer aldrig mer tillbaka. Ja, men se gonatt då.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: