Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Jaha ja, där ser man

Friday, January 08, 2010

Jaha ja, där ser man

Jag kom iväg... och kom inte hem fören nyss. Och det var hiskeligt kallt vill jag lova. Jag står fast vid att man absolut inte skulle behöva gå ut alls när det är mer under minus 10, men idag får jag väl skylla mig själv eftersom jag egentligen inte hade behövt gått ut.

Nä, jag har inte varit på gymmet tills nu, utan det blev lite äventyr också. Gick RIKTIGT bra att träna faktiskt. Blev 45 minuter på löpbandet och sen 30 minuter styrka på det. TippTopp. Det är så himla skönt på gymmet när det inte är en massa folk där. Skulle kunna strosa omkring där hela dagen faktiskt.

Efter tog jag en repa till Stadium Outlet och hittade.... prick ingenting! Sucky. Hade hoppats hitta en träningstopp, så jag slipper slita på de vanliga topparna, men icke.

Så jag drog vidare... till Marieberg. Skulle köpa mig en uggletallrik och en liten skål som jag ska ha hemma hos Bäjb, men de var såklart slut. Darn!

Till Intersport och Team Sportia. Inte heller här hittade jag ett dyft. Hade velat till vanliga Stadium eftersom jag vet att de har en mössa jag behöver, men det orkade jag inte eftersom det ligger utanför själva köpcentret.

Till Trebutiken. Missförstå mig inte nu för jag ÄLSKAR min iPhone... den är bra på PRICK allt, förutom att prata i. Tydligen är ljudet helt kass och bryts hela tiden. Inget jag blir störd av, men de jag pratar med säger nog snart upp kontakten om jag inte fixar. Så... kölapp... ok, vänta... och vänta... och vänta... och vänta. När jag väntat i 30 minuter och det fortfarande var fem nummer innan mig gav jag upp. Attans! Men det är nog ändå bättre att lämna in den i stan så jag kan hämta den så fort den är kollad.

Sen de byggde ut Marieberg är det inte direkt långt dit länge. Man kommer ut ur stan och vips är det dax att svänmga av. Men inte idag... idag hamnade jag nämligen bakom en jäkla traktor. Krypandes hela vägen. Och vad händer inte när jag ska hem??? Jo, samma jäkla traktor igen. Krypandes hela vägen hem.

Och nu då... äntligen hemma. Hur skönt som helst. Planen var att städa lite innan jag fixade köttfärssoppa som skulle bli dagens lunch. Nu, utsvulten efter att inte ha ätit mer än en banan efter träningen, blir det ingen städning och definitivt ingen köttfärssoppa eftersom det tar alldeles för lång tid att fixa i ordning. Nä, det får bli ett par varma mackor med makrill istället. Inte helt fy skam.
Image and video hosting by TinyPic

No comments: