Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Fortfarande hemma

Friday, January 08, 2010

Fortfarande hemma

Nu har jag varit "på väg" i en timma. Planen var att vara på plats på gymmet klockan 9.00 när det öppnade. Så varför är jag inte där? Jo, det ska jag berätta för er. Det är minus 19,5 grader ute. Temperaturen har stadigt sjunkit sen jag gick upp klockan 7.00 och enligt prognosen ska den ner ytterligare innan den är nöjd. Och jag, den eviga isbiten, känner mig som den lille klumpen på bilden, fast jag inte ens kommit ut än.


Egentligen är det ju bara dumt att vänta... ger jag mig inte av snart kommer det väl sluta med att jag skiter i det och stannar hemma. Det går inte för sig, så nu tar jag ett gäng djupa andetag, klär på mig, blundar och ger mig ut.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: