Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Premiärkväll: The Hills OCH The City!

Sunday, January 10, 2010

Premiärkväll: The Hills OCH The City!

Nämen se på tusan. Jag hade nästan glömt bort lyxungarna i staterna, tills jag såg reklam för säsongspremiärerna för bägge serierna på MTV i morse.

The Hills, säsong 5 (del 2) har premiär 18.10 på MTV

Jag såg ju hela förra säsongen av The Hills i ett streck, men inte fattade jag att Lauren sa bye bye för alltid med den där slutscenen. Fasen, va trisst... hon va ju den enda halvnormala i hela ligan. I stället står Kristin Cavallari i förgrunden... innebär det att hon ska bli main caracter nu? Skumt. Och vad gör Lauren nuförtin då, måntro?

För ovanlighetens skull kör MTV The Hills-maraton från klockan 12.00, så den som vill uppdatera sig lite kan ju kika på det.


The City, säsong 1 (del 2) har primär 18.40 på MTV

The City var så länge sen jag såg, så det kommer jag knappt ihåg hur det slutade. Var det inte så att Whitney sa tack och adjö till Jay? eller var det fler avsnitt efter det? Hur som helst är han fortfarande med i serien i säsong 2 som sänds på amerikanska MTV, så helt dumpad är han väl inte. Fast visst var han ganska mesig? Och hans band ska vi inte tala om... dynga deluxe. Whitney borde ha nån tuffare än så.

Jaja, ska bli spännande att se vad The Rich and Famous (for absolutsly nothing) hittar på i de nya avsnitten.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: