Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Pepp?

Thursday, January 14, 2010

Pepp?

Hoho, inte så peppande för en viktväkatare att golvet rasar kanske, som det gjorde för 20 bantande vid en invägning i Växjö. Eller kanske det ultimata peppet om man är ny.

I det är jag bra mör i kroppen. Blir inget värre en promenad ikväll för mer pallar jag nog inte, om ens det. Gud, va skönt att det redan är torsdag. Hittills har första arbetsveckan gått bra och behandlat mig ganska väl, men till och med jag tycker faktiskt det är ganska segt, att kliva ur sängen på morgonen, även om jag som vanligt vaknar innan klockan.

Förresten verkar det vara slut mellan Elin Lanto och Brolle. Skumt, det sista jag hörde var att hon var gravid, vilket i.o.f.s var ganska länge sen och det var hon ju uppenbarligen inte.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: