Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Mrs H. Effectivness

Saturday, January 09, 2010

Mrs H. Effectivness

Nån som är aningens smartare än mig skulle nog gjort matlådor INNAN storstädning. Golvet som jag dammsög och skurade för bara ett par timmar sen pryds nu av bl.a lök, paprika och champinjoner. Det flyger prylar hej vilt när jag lagar mat. Christian påstår att jag är stressig och hetsig och han kan nog ha en liten poäng där.

Idag kom jag till insikt att man bör lyfta på soffdynorna och dammsuga något oftare än vad man gör. Jag har för mig jag tänkte EXAKT samma sak sist, men likt förbannat var det bra länge sen. Där låg det prylar må jag säga. Damm, smulor, russin, hårspännen, you name it! Yuckie! Från och med nu ska jag göra det VARJE GÅNG jag dammsuger.

Vad jag försöker mig på i matlådeväg är en typ av modifierad köttfärsgratäng. I den har jag köttfärs (of kås), paprika, lök, purjolök, champinjoner och zucchini och sen ska det på lite fetaost också. Nu är det bara som så att jag har hoppat över de krossade tomaterna som jag antar är det som ska göra den lite saftig. Detta kommer alltså antagligen bli ganska så torrt. Anledningen till att jag hoppade över dom är att jag är trött på smaken. Allt man har krossade tomater i, smakar ju just bara det sen och det ville jag undvika. Vi får la se hur det blir...

Jag har fortfarande en jäkla massa energi över och undrar därför vad jag ska hitta på härnäst? Any ideas?

Image and video hosting by TinyPic

No comments: