Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: I want candy

Saturday, January 09, 2010

I want candy

Nu kommer suget igen... samma som igår. Extremsug efter lösgodis. Det är ju såklart julhelgernas frossande som satt sina spår... Dessutom var ju min tonfisk och morotslunch så nyttig att det knappt fanns en enda kolhydrat i den. Och priset:

GODISSUG, SOCKERTÖRST, CHOKLADCRAVING!!!

MÅSTE STÅ EMOT...

MÅSTE ÖVERVINNA BEGÄRET! '

F Å R
I N T E
Ä T A
G O D I S!

... eller så ger jag vika och skjuter upp problemet tills imon. Men genom att ignorera ett problem, uppstår ett annat och det är att jag inte har nåt godis hemma. Jag måste alltså, om jag nu nödvändigtvis ska ha, bege mig till affärn. Inte så sugen på det, nej. Nu har jag ju ingen tjusig Candy vendor i köket, men jag går nog i alla fall hellre till skafferiet och kollar om jag kan bygga mig nåt hemmagjort godis istället.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: