Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Decenniets bästa skådespelare

Friday, January 08, 2010

Decenniets bästa skådespelare

Ja, det finns väl ingen tvivel om vem det är. Mr. Johnny Depp såklart.


– Jag är väldigt rörd över äran. Att det är ni, folket, som har röstat betyder allt. Utan er hade inte någon av oss stått här i dag. Tack så mycket för det.

– Det har varit ett otroligt årtionde och en fantastisk åktur och jag tackar er alla för att ni skänkt mig alla era underbara skatter.


Awwww, en sån ödmjuk och fin kille. De senaste tio åren har Johnny Depp fått fler röster för bästa skådespelare än någon annan och det är han ju lätt värd. Själv har jag avgudat Depp sedann första avsnittet av 21 Jump Street 1987. Sen skadar det ju inte att han är världens sexigaste man (x två) också.


Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

Eva said...

Åh, Johhny, min stora kärlek!