Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Återigen... suck

Wednesday, January 06, 2010

Återigen... suck

Då har det hänt igen. Stackars dumma människor blir lurade på pengar av sms-bluffare. Det senaste i sms-bluffarvärlden är alltså ett sms där man kan vinna en resa till Karibien och vips får man istället betala 50 spänn per mottaget sms... och det verkar komma en del. Jag bara KAN INTE tycka synd om dom. Man klickar inte på länkar från folk/företag man inte känner. Vare sig det är på dator, mobilen eller om nån så skulle slänga in en länk i brevlådan. Så enkelt är det. KLICKA INTE! Gör man det kan man ju mer räkna med än inte att det är nåt fuffens.

En annan sak att sucka åt är denna kylan som aldrig tycks ge sig. Minus 39.1 i Lapplandfjällen. Jag kan med allra största säkerhet säga att jag ALDRIG i hela mitt liv kommer åka till Lappland. Jag skakar bara jag tänker på't. Min största mardröm just nu är att strömmen ska gå här. Vad gör man? Jag blir som apatisk när jag fryser... kan inte röra mig och skulle med största sannolikhet frysa ihjäl på bara några minuter utan värme. Nä, det MÅSTE vända snart. Det bara måste det!

Nu, mina vänner är denna dagen över för min del. Jag är stel och öm i nacke och axlar efter att ha suttit som en spänd fjäder i bilen. Det är tomt och tråkigt att inte ha Bäjb att tjöfsa med och jag börjar dessutom bli lite pömsig i ögat, så jag tror sängen får äran att bära min tunga kropp en sväng nu.

Hear ya'll tomorrow!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: