Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Färsk förtjusande forskning ur iFORM

Thursday, January 07, 2010

Färsk förtjusande forskning ur iFORM

Engelska forskare har utvecklat en choklad där 60 % är vatten. På så sätt sjunker mängden och socker dramatiskt och man spar en mängd kalorier. Enligt de första rapporterna från laboratoriet smakar chokladen utmärkt. / Journal of Food Engineerering

Färsk forskning visar att lite extra stoppning på bakdelen faktiskt skuddar mot diabetes. Orsaken är att det fett som sitter på höfter och bakdel förbättrar insulinkänsligheten./ Harvard Medical School, Boston

Dessutom har tidningen jämfört hörlurar som passar bra för träning. Något jag varit ute efter ett tag. Mina öron är inte byggda för hörlurar och inga jag hittills testat tycks vilja sitta kvar i mina deformerade öron.
Dessa beautys: SONY - AS20J Active Headphones, kollade jag in under mellandagsrean. Verkar ju för bra för att va sant och kan väl därför aldrig vara bekväma tänkte jag då och köpte därför inga, men nu får de toppbetyg av tidningen, både vad gäller bekvämlighet och ljudkvalitet, så det blir nog att införskaffa mig ett par ändå.

Säljs dessutom för de förträffligt överkomliga priset av 237 kronor.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: