Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Vid Arlandas informationstavla...

Thursday, January 07, 2010

Vid Arlandas informationstavla...

... sitter jag nu och väntar. Klockan är 12.00 och mamsens plan beräknas till 12.30. Och sen hämta väskorna på det. Jag har nog en god timma att sitta här i kylan kvar. Spännande... eller kanske inte.

Sitter och glor på det stora planet som ska fungera som vandrarhem. Undrar om nån bor där? Det ser inte så jäkla kul ut. Mitt i ingenstans och med fönstren övertäckta av reklam för NCC.

Har bara stått här i 10 minuter, men bilen börjar redan bli skitkall och jag är såklart kissnödig. Detta kommer bli inte bara spännande, utan även en kamp för överlevnad. Robinsson kan slänga sig i väggen. Tur jag är så smart att jag packade med mig halva vintergarderoben!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: