Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: "Nu blir det varmare"

Thursday, January 07, 2010

"Nu blir det varmare"

Har ni hört några så underbara ord förr? Det klingar så underbart i mina öron...

Den riktiga ”värmen” kommer på lördag och söndag. – Då börjar temperaturerna att stiga i Södra Götaland, Skåne och Blekinge. Det blir runt minus fem grader, säger Johan Groth.

Varmare... värme... varmt


Smaka på orden... Mmmmmmmm. Nu är det väl i.o.f.s att ta i lite att kalla minus 5 för värme, men jag kan nöja mig med det... ett tag i alla fall.

Image and video hosting by TinyPic

5 comments:

Christian said...

Vilken osis att du inte bor i Södra Götaland, Skåne eller Blekinge då. Jag ska ta fram mina bermudasshorts nu :D

Hannastacia said...

Vadå? Har ni plusgrader?

Hannastacia said...

I sånt fall har ni säkert fuskat!

Christian said...

du skrev det ju själv einstein, att det var här nere det skulle bli varmare, du bor i svealand remembers?

Hannastacia said...

Jaha, du tänker så... javisst. Men om man läser artikeln skulle det faktiskt bli varmare även härna.