Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: My eeeeyes... MY EEEEYES!

Wednesday, January 06, 2010

My eeeeyes... MY EEEEYES!

Har ni spelat Project Zero? Ett skitläbbigt spel som jag fick med när jag köpte mitt Playstation 2 en gång i tiden. Man springer omkring och ska fota spöken i typ Resident Evil stuk. Terrifying.

Hur som helst är det inte därför mina ögon värker, utan mer ett serious case av snöblindhet. Jäklar vad det var jobbigt för ögonen att köra. läbbigt var det med... som sjutton. Jag trodde faktiskt inte jag skulle komma hem helskinnad. Det är inte ofta man ser motorvägen vit, men den var långt ifrån så pass salt att snön smält. Snön yrde prick hela vägen och den enda biten som egentligen kändes ok, var från Hallsberg in till Örebro. Piuh! Det är skönt det är över.

Men riktigt över är det ju inte ännu. Imon ska jag ju ut på vad som, enligt vägverket är ännu värre vägar, när jag åker och hämtar mamsen på Arlanda. Usch och fy.

Jag unnade mig att stanna till på Marieberg på vägen hem och handlade på Coop. Vilken jäkla skitaffär! Hur kan alla tycka den är så jäkla bra? Över mitt förstånd. Köpte en present till mig själv på Siba också... en våg!
Låter inte så jäkla spännande va? men det är en sån med fett, ben och vattenmätning. Helkul. Nu jäklar ska det bli koll på träningen. Undrar om jag ska vänta några dagar med att ställa mig på den... jag har nog ätit mer godis denna jul än sammanlagt under hela min tidigare livstid.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: