Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Då var det dax

Monday, January 11, 2010

Då var det dax

Jaha, så kom måndagen. Hmmm....

Jag har drömt mardrömmar inatt och därmed sovit skräpdåligt. I motsats till vad man skulle kunna tro har de faktiskt inte haft något med jobbet att göra. Nä, istället har det varit insekter... många stora insekter... överallt. I drömmen hade de inte alls frusit ihjäl i kylan, utan tvärtom muterat till monster. Jag var här hemma i mitt hem och höll på och pysslade som vanligt och vad jag än tog i.... lådor, skåp, soffan ja, låg det insekter... både döda och levande. Mest gräshoppor faktiskt av nån anledning. Det hände inte så mycket mer i drömmen utom just det att jag gick omkring här och stötte på dom överallt... som om inte det skulle va nog. Fy, jag ryser bara jag tänker på det.

Jaha... snart dax att gå. Djupa andetag... det kommer bli bra detta.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: