Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Weird dreams

Wednesday, March 16, 2011

Weird dreams

I natt har jag drömt om katetrar (yrkesskada?), Hur som helst var det inte urin i kateternpåsarna utan broccolisoppa (dagens matlåda). Jag har sett de mest äckliga varianter på innehåll i kateterpåsar, men detta tog fan priset. Grön sörja med bitar i. Iuu! När jag skulle tömma påsen var det nån som drämde till mig i baken så jag trodde jag skulle svimma och jag vaknade med en sån jäkla kramp i ena skinkan. Nån som kan tyda den drömmen?

Jorden snurrar lite snabbare nu efter skalvet i Japan. Det ska inte vara nåt vi märker av, men jag tycker banne mig den här veckan gått sjukt snabbt hittills. Redan onsdag och det är ju otroligt skönt.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: