Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Så nära löparskodrömmen

Thursday, March 24, 2011

Så nära löparskodrömmen

Tog en powerwalk efter jobbet i blåsten. Det var riktigt skönt de stunder de inte tokblåste. Självklart fick jag grus i ögat så jag storgina ur vänster öga i en timma och är halvblind, men nu tycks jag fått ut smutset i alla fall. De svir vill jag lova. Jag traskade igenom alla sportaffärer på stan på vägen och innan jag gick hem tog jag en omväg förbi Stadium. Och där stod den! Min Nike Zoom Vomero+ 5W... för 799!!! Jag höll på att hoppa högt så uppspelt blev jag. Kunde det vara sant? Jag hade ju just varit på både Intersport, Team Sportia och Löplabbet och alla hade den för 1499.



Men... sån tur skulle vi ju inte ha. Självklart var det en utgående färg och det fanns bara storlek 37 och 40 kvar. Jag höll på att börja grina. Så nära! Bredvid stod den nya färgen. Dubbelt så dyr bara för att den är snyggare. Hur kan livet vara så orättvist?

1499:- är lite väl mycket faktiskt, trots att det faktiskt är den underbaraste skon som nånsin gjorts, så nu funderar jag lite på lillasyster Nike Air Pegasus 27+ som kostar 1199:- men som de sålde till kampanjpris på Team Sportia för 799:-. Den var näästan lika skön och faktiskt lite snyggare. För det är ju väldigt viktiga att ha snygga skor när man springer hahah.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: