Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: It hurts

Monday, March 21, 2011

It hurts


Å herregud, vilken tid det tog att ta sig hem. Stressande att inte kunna röra sig snabbare när man vill, eftersom det gör så jäkla ont i benhinnorna. Jag som är van att gå på som en tok, fick smärre panik när jag inte kunde röra mig i min komforttakt vilken ju är riktigt rask. Jag gick fortfarande om folk, men det var inte i närheten av vad jag brukar... och ont gjorde det. Att jag dessutom var så kissnödig att blåsan höll på att spricka gjorde inte saken bättre.

På jobbet har det gått riktigt bra. Jag har faktiskt för mig att jag fick bukt med onda benhinnor sist tack vare mina volvoskor. De sitter ju tajt på foten och följer med hela steget. Det är annat än man kan säga om mina kängor som sitter ganska löst så imon blir det andra skor till jobbet.

Idag ska jag försöka vila då. Hur ska det gå när jag inte vill nåt hellre än att träna? Det känns ju ok så länge jag sitter still. det var dock ganska länge sen jag hade en total vilodag så det är väl bara att stå emot. Ska ta mig ett långt varmt bad istället med min goe nya iFORM.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: