Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Sons of Anarchy

Friday, March 04, 2011

Sons of Anarchy

Siken dag. Jag är helt slutkörd. Jag mådde skräp hela dagen på jobbet, med ont i halsen och kände mig febrig, men huxflux gick det över runt lunch och sen mådde jag hur bra som helst.

jag tog för första gången i mitt liv en lila stadbuss för att möta upp mamma vid IKEA. Lite trötter efter dagen kände jag inte direkt för att vara social, men jag hade inget val när ett gammalt par steg på bussen. Frugan satte sig brevid en dam framför mig och jag fick gubben. Så han tala! och frugan tala lika mycket med damen framför. Han var jättetrevlig, men just då kände jag mig typiskt svensk. Självklart var jag trevlig tillbaka, men jag drog en lättnadens suck när de klev av och jag fick resa resten i lugn och ro.

En sväng på IKEA resulterade i ett sketet rivjärn. Jag vet inte jag, men jag tycker IKEA har mest skräp nuförtin. Mamma hittade lite smått och gott i alla fall. Sen drog vi vidare till Willys och HÄR handlade jag. De här sex veckorna på diet kommer inte bli direkt billiga det är en sak som är säkert. Jag handlade massor och nu är i princip hela kylen och skafferiet utbytt. Massa med härligheter.

Väl hemma tog jag mig ett träningspass på steppern till Big Brother och nu är jag i full gång med att laga räkpaj. Det luktar helt ljuvligt från köket. Ska bli spännande för det är inte en ingrediens förutom äggen och räkorna jag använt förut när jag gjort paj. Dinkelsikt, sojamjöl, grädde och gud vet allt. Kommer säkert bli helt delikat.


Jag har under veckan tagit hem Sons of Anarchy. Alla som sett serien säger ju att den är skitbra. Jag har haft den på under mornarna eftersom den sänds på TV11 och de visar reprisen då, men jag har aldrig riktigt kollat. Men nu ska jag alltså på't. Hoppas det är bra för jag har tre säsonger att plöja igenom.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: