Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Pubikkändis

Sunday, March 27, 2011

Pubikkändis


Inte en endast skymt såg jag av vare sig mig själv eller de andra... kameran svepte förbi alldeles för snabbt. Dock såg både Bäjb och Potty så det var väl bara jag som inte hängde med riktigt. Tyvärr visade de inte alla matcher heller och Hanna Silléns match var en av de borttagna. Den som gick så snabbt hade de väl kunnat klämma in tycker jag så vi fick se lite kvinnfolk också, men icke.

Så klockan är omställd. Minus en timma. Jag behöver väl inte ta det igen vad jag tycker om de här med att ställa klockan fram och åter. Det känns bara så onödigt helt enkelt. Idag skiner inte solen heller och det yr små små flingor i luften. Temperaturen står på minus 7. Burrr ju!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: