Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Jävla tumlare!

Saturday, March 05, 2011

Jävla tumlare!

Det är inte första gången! När jag kom ner och skulle hämta tvätten har tumlaren stannat efter 17 minuter och tvätten är dygsur. Nu har jag alltså tvätt hängande i hela jäkla lägenheten. Så SURT!

har precis kollat på andra avsnittet av Sons of Anarchy och än så länge imponerar det inte direkt, men det tar väl ett tag. Jag hade kunnat tänka mig att se ett till i kväll, men jag orkar helt enkelt inte. Halsen gör förjäkla inte just nu och jag känner mig mer död än levande. Jag har mått bra hela dagen och så plötsligt slår det till igen. vad är detta för mystisk sjuka egentligen och hur länge ska det hålla på såhär? Är jag sjuk eller vad är jag? Jag blir ju alldeles förvirrad.

Just nu anses jag mig sjuk i alla fall och jag ser inget annat än att krypa ner under täcket och hoppas på bättre tider i morgon. Då är det storkok planerat i casa Stacia. Hela veckans meny ska noggrant planeras och förberedas. Det ska faktiskt bli riktigt kul att följa den nya planen... ser det lite som en utmaning... och då menar jag inte att jag tror det kommer bli svårt att hålla sig ifrån kolhydrater...det har jag ju gjort länge, men att palla med att laga så mycket avancerad och god mat.

Har lite andra planer med, men de får ni vänta tills i morgon med att höra. Nu säger denna kanskesjukling trevlig fortsatt lördag och gonatt Sverige.



Image and video hosting by TinyPic

No comments: