Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: KATASTROF med broccolisoppa

Monday, March 07, 2011

KATASTROF med broccolisoppa

Ursäkta mig men HELVETES JÄVLA SKIT! Kokar broccolisoppa i godan ro när det blir dax att mixa den i mixern. Ner med soppan. locket på ordentligt och KABOOOM. Locket pressar upp min hand och broccolisoppa kastas ut i hela rummet. Väggar, golv, köksluckor, fönster, hylla och inte minst jag dränkt i soppa. Handleden på handen jag höll locket med fick en rejäl pytts soppa över sig och nu är jag alldeles brännskadad och det gör så jäkla ont att jag knappt kan använda den.Konstigt nog vad det första jag tänkte på att skura soppa från väggen istället för att kyla min brinnande handled.

Soppan blev god tillslut, men trots att jag försökt skura köket från soppa misstänker jag kommer få torka soppa från skymslen länge.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: