Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Tänk jag drömde i natt

Tuesday, March 15, 2011

Tänk jag drömde i natt

... att jag hade en TV i badrummet. Den satt perfekt ovanför badkaret och där i plurret låg jag och kollade på Big Brother och Sons of Anarchy. Haha, vilken grej. Tänk om man kan få det en vacker dag.

Jag vaknar med ett brev från min syster. Min systerson har fått ett uppdrag i skolan. Han ska göra en pappersdocka av sig själv, skicka den till nån ute i världen som ska ta kort med "honom" på olika ställen och skicka tillbaka. Som om lilla Noah själv var på utflykt med moster i Sverige. Hur kul låter inte det?! Jag antar utmaning med entusiasm.

Tisdag och min absoluta värsta dag på veckan, men idag har jag bestämt mig för att stega in i dagen med ett gott humör. Detta trots att det är minusgrader ute igen. Jag känner mig utsövd och huvudvärken är borta. Jag har genomfört ett fullgott träningspass på morgonen och intagit en god skinkomelett, så bättre kan knappast morgonen ha blivit. Jag ska hålla kvar den här känslan så länge som möjligt, vilket förhoppningsvis är länge än tills jag kliver innanför sjukhusdörrarna som igår.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: