Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Philips Lumea - vill ha!

Tuesday, March 15, 2011

Philips Lumea - vill ha!


Jag tycker inte om att tigga, men ...

SNÄLLA, SNÄLLA PHILIPS GE MIG EN LUMEA!



Det är ju så jäkla jobbigt att hålla på att raka benen på somrarna. Håret hinner ju fan växa ut till kvällen om man raka på morgonen. Epilatorn ger ju mer bestående resultat, men det gör ju så fördjävla ont. Så jag BEHÖVER verkligen den här grejen, Philips. Gimme! Skulle köpa en själv om den inte kostat 6000 spänn! Jag lovar att jag kommer göra så SJUKT MYCKET REKLAM för den så ni hajar inte ens.


Image and video hosting by TinyPic

3 comments:

linnea said...

Hejhej!
Det här kanske verkar som en väldig konstig kommentar, men det är så att jag har en Phillips Lumea på lager! Jag är medlem i Buzzador, där man får pröva produkter, och glömde att skicka tillbaka den så jag var tvungen att köpa den. Den kostar ca:6000:- ny, och jag fick köpa den för 2600kr. Den är knappt använd och funkar hela fantastiskt. Enda problemet är bara at tjag tycker det är lite för dyrt för min del, speciellt då jag är ganska hårlös. Så om du betalar frakten och vill köpa den så har du en finfint pris här! du kan ju maila mig på linneasjostrand@hotmail.com

/Linnea

Hannastacia said...

Låter ju väldigt lockande men jag håller med om att det är dyrt ändå. Men den funkar säger du?

Linnea said...

Ja den fungerar väldigt bra, det kan jag intyga! Jag har inte orkat använda den så "ofta" som man ska (varannan eller var fjärde vecka), men redan efter första gången så märkte jag skillnad. Om det inte var så att jag var i behov av pengar skulle jag lätt ha kvar den.