Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Nötmellis

Wednesday, March 09, 2011

Nötmellis

Jag flexade ut lite tidigare idag... tyckte jag var värd det eftersom jag kommer komma hem så sent på fredag. Det blev en långpromme över Öster, stan och Örnsro  i regn och rusk. Riktigt skönt faktiskt, förutom att jag fick mascara i ögat redan från start och det vart ju bara mer katastrof av det när jag försökte få bort det. Svart i hela ansiktet.

Sitter och återhämtar mig nu med en skål nötter. Nötter är ju helt fantastiskt. Just nu är det en blandning av mandel och hasselnöt helt a naturelle. Nyttigt och supergott.

Det har varit en ganska hektisk dag på jobbet och det ska bli ganska skönt att slippa stället i två dagar nu.


Hittade lite bilder från Sigtunahöjden dit vi ska i morgon. Ser ju väldigt lyxigt ut.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: