Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Vilken usel kväll

Thursday, March 17, 2011

Vilken usel kväll

Ok, jag tog mig ut och sprang. Koffeinet hjälpte inte alls och jag vet inte hur jag fick kraft att ens knyta på mig skorna, men det gjorde jag. Efter ca 100 meter trodde jag att jag skulle falla ihop av utmattning och jag skulle precis vända hemåt igen, när jag plötsligt fick lite energi och jag tror jag ungefär sprang 3 km innan energin tog slut igen. Inte illa ändå alltså, men inte alls så bra som jag velat. Dessutom var vinden iskall och det blåste ganska rejält vilket ju inte hjälpte.

Väl hemma igen var jag så slut att jag bara la mig på golvet på min rosa yogamatta och låg där skitlänge. Nu har jag lyckats tvätta och blåsa håret, men det var banne mig med de allra sista av krafter. Varför så trött helt plötsligt. Det borde inte ha med maten att göra för nu har jag ju hållt på ett tag. I.o.f.s har jag tränat ganska hårt denna vecka både morgon och kväll och det kan kanske vara så att jag inte riktigt fyllt på med lika mycket energi som jag gjort av med.

En annan sak som får humöret att dippa är att det ser ut som skit här hemma. Disk, träningskläder överallt, skitigt i köket av allt matlagande i veckan o.s.v. Tur att det är helg snart så jag kan städa. Jag får försöka ignorera det lite lite till bara för det finns inte en chans i världen att jag orkar göra ett skit nu.
Men... det är fredag i mon! Cystoskopimottagning och köksstädning kommer göra att dagen går skitsnabbt och snart är jag hemma, har städat, gjort semifreddo och kan koppla av till mitt Sons of Anarchy. Yihoo. Finns bara en sak som skulle kunna toppa det just nu och det är att få mysa med Bäjb, men på det får jag vänta ännu en vecka :(


Image and video hosting by TinyPic

No comments: