Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Plocka ut mig ur huset

Wednesday, March 02, 2011

Plocka ut mig ur huset

Först plockas Rickard och Ebba ut och nu Jessica. Den ena för psykisk meltdown och den andra pga sömnbrist. Jag lider av bägge den morgon så snälla plocka ut mig med. Ännu en natt av näst intill noll sömn. Jag har tack och lov klarat mig från smärtor tack vare att jag laddat med Ipren som jag tryckte i mig vid tvåtiden. De har helt tappat effekten nu och trots att jag tog mig ett par piller precis när jag klev upp är krampen ett faktum. Bara att djupandas och bita ihop.


Idag väntar jag mig ett mindre kaos när jag kommer hem. Några Teliasnubbar ska in i hallen för att installera fiber. De har inte bett att man ska plocka undan om man inte har nåt "värdefullt" eller som man är "speciellt rädd om" i hallen. Jag känner mig lite tveksam till betydelsen av detta eftersom det alltid brukar se ut som skit efter nån har varit inne i lyan och fixat nåt, men jag har ändå bestämt mig för att låta sakerna stå. Det står nämligen inte vart i hallen de ska pyssla och jag tänker ju inte röja alltihopa.

Man kan ju hoppas att det händer nåt bra idag så mitt humör får ett lite uppsving. Till exempel skulle det inte göra nåt om min beställda kokbok dök ner i lådan...


Image and video hosting by TinyPic

No comments: