Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: My poor hands

Wednesday, March 23, 2011

My poor hands

Skar mig på en kartong idag varav plåsterkletet på pekfingerknogen. Får inte bort det för det sitter fast i alla skåror på mina torra nävar.
 Fy jag undrar verkligen hur mina händer kommer se ut när jag blir gammal. Som skit är min gissning om de ser ut så här nu. Konstigt egentligen för de brukar bara se ut så här när det går under nollan på termometern, men det kan ju vara att jag faktiskt gått utan vantar några gånger nu när det varit så skönt. och vinden gör ju inte saken bättre,


Jaja, det blir bättre när det blir varmare. Dock ska det tydligen bli kallare i några dagar. Det gillar vi inte. Och minusgrader på nätterna innebär ju lite halka på de blöta vägarna. Bara det inte är halt när jag ska åka på fredag (och söndag).

Fast... jag skiter i vilket. Bara jag får träffa min älskling är jag nöjd.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: