Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Jag ser det snöar

Sunday, March 13, 2011

Jag ser det snöar

Jösses vilken höstlik dag. Himlen är mörk och små snöflingor dalar ner och lägger sig på marken. Fast just idag känns det inte som det gör mig nåt över huvudtaget. Jag ser fram emot att spendera dagen inomhus. Kanske blire en liten promenix, men inte nödvändigtvis.

Jag är nyss hemkommen efter en löprunda på 6 km med efterföljande 15 minuters solarium. Jag VET att det inte är bra att sola solarium, men herregud vad det är avslappnande. I lyxsolariet blir det ju inte ens varmt så man bara ligger där och njuter av tystnaden och den goda doften som sprutas ut med intervaller på en minut. Känns som att ligga på en sommaräng med en lätt bris.

Ska nog ta ett ögonblick att bara slappna av i soffan nu innan jag tar tag i städningen som jag faktiskt hoppade över igår.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: