Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Vårdagjämning

Monday, March 21, 2011

Vårdagjämning

Jag tog slut efter jag postat senaste inlägget igår. Jag fick en släng av fysisk utmattning. Huvudvärk, yrsel, ont i kroppen och febrig. Gjorde inget mer än låg blixt still och kollade på Sons of Anarchy. Är på avsnitt 8 säsong 2 och det blir banne mig bara bättre och bättre.

Fy, denna måndag känns motigare än på länge. Jag är inte alls pepp på en ny arbetsvecka. Jag vill krypa ner under täcket igen och bara sova. Man får glädjas över att det ska bli varmare i veckan... i alla fall måndag och tisdag. Upp mot 15 grader! wow. Och i natt tror jag banne mig inte det varit minusgrader. Det tar sig! Utanför fönstret har fåglarna fått fnatt. Solen har inte ens börjat gå upp, men det kvittras på som bara den. Undrar om det kan bero på att det klockan 00.21 i natt var vårdagjämning. Nu går vi alltså in i en tid där dagen är längre än natten. Me likey! Vad jag inte gillar är att det ser regnigt och blött ut. Det är visserligen bra för att få bort snön, men man blir ju så jäkla skitig när man går.

Nä, gnäll gnäll, dax att hitta det goda humöret och klä på sig det.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: