Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Hemma

Sunday, March 27, 2011

Hemma

Jösses vad det blåser ute. Så pass så det låter som om hela huset skulle blåsa sönder. Och det var ett rent helvete att ta sig den korta bit det är från där jag parkerat bilen utanför mamma och hit hem. Det snöar i alla fall inte här som det gjorde i Askersund. Där var det total snöstorm.

Bilresan gick otroligt smidigt annars. Några få lastbilar och hästtransporter men de kom jag ganska snabbt om och resten var nästan tomt på bilar. Precis som det ska va. Och jag hann hem innan det vart mörkt också... trots att vi är en timma före.

Önskar jag kunde säga att det är skönt att vara hemma, men det vore en lögn. Det är inte alls skönt. Jag hade ju velat stanna hos min Bäjb. Helgen har som vanligt gått alldeles för snabbt och nu känns det som jag aldrig lämnat Örebro.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: