Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ibuprofen och Nezeril

Wednesday, September 01, 2010

Ibuprofen och Nezeril

Men några sprut i näsan och två bruna tabletter i systemet lyckades jag somna som en stock så fort jag la huvudet på kudden. När klockan ringde nyss fattade jag INGENTING. Helt lost. Nu vet jag inte alls hur jag mår. Jag är inte kry den saken är biff, men jobba eller inte är den stora frågan. Jag hatar när man måste bestämma sånt när man är helt yrvaken. Jag kanske klarar det alldeles utmärkt... eller så ångrar jag mig bittert så fort jag kommer till jobbet. Jag vet att jag ska sitta i telefonen halva förmiddagen och det borde ju funka i alla fall...

I eftermiddag ska vi ha arbetsplatsträff för hela kliniken. Det har vi nån gång per termin och "chefen har ordet"... det vill jag ju inte missa. Det är massor av prylar på gång på kliniken och det är alltid bäst att höra det från chefen själv än att höra det från kollegorna med en massa åsikter invävt i budskapet.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: