Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Expressen hackad?

Saturday, September 18, 2010

Expressen hackad?

Nu sitter jag här hos min älskling och avnjuter en köpp morgonjava. Han sussar såklart sött, men jag myser ändå.

När jag kom igår blev jag bjuden på höstmiddag i form av Mexicanasoppa och vitlöksbröd. Mästerkocken Hjort signerat. Otroligt gulligt. Eftersom det var sånt höstrusk ute fanns det inget bättre än att inte göra nånting och inta soffläge och spendera kvällen inomhus.

Är det förresten nån mer än jag som upptäckt fel med Expressen senaste veckan? När man klickar på vissa länkar kommer man till: SLOT 1 - LÄSARNAS HUSDJURSBILDER och så denna bild:


Idag är det allt jag kommer till när jag försöker klicka mig in på tidningens webbplats. Hackad?


Image and video hosting by TinyPic

No comments: