Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Nu börjar jag faktiskt tröttna på riktigt

Friday, September 03, 2010

Nu börjar jag faktiskt tröttna på riktigt


Jag mår faktiskt lite bättre i dag än i går även om jag på långa vägar känner mig bra. Det jag lider mest av just nu är dock inte min förkylning utan bristen på stimulans. Jag klarar inte av att sitta här längre och eftersom den irriterande solen äntligen har bestämt sig för att gömma sig bakom lite moln då och då, har jag bestämt mig för att försöka mig på en promenad. En lugn sådan såklart... jag vill bara komma ut lite i friska luften och röra mig lite. Gud, det känns ju som jag suttit här inspärrad i en hel vecka minst, fast det bara är typ två dar.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: