Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Lite sur

Wednesday, September 29, 2010

Lite sur

Som jag skrivit tidigare öppnar Friskis & Svettis nya lokaler i november. Detta för att trycket på Kvarnen varit så hårt att folk inte fått plats på passen. Tanken var alltså fler pass fördelade på två ställen så fler kan gå. Men nåt verkar ha gått fel för istället blir det lika många pass utspridda på två ställen. Istället för typ fyra step-pass som i dag på Kvarnen blir det tydligen två på Kvarnen och två på nya stället på Öster. Både Carolinas Step styrka och Saras Bräda/medel kommer flytta till nya stället. Kvar finns en Step 1 med Micke (som iofs är bra) och Step dans med Emanuel. En miljon snurrar och knepig koreografi blir i alla fall inte jag svett av så den går fetbort.

Men åk till nya lokalen då tänker ni. Nä! Nya lokalen ligger helt åt fel håll och dessutom ganska långt bort. Eftersom jag går skulle det bli otroligt långt hem och då skulle jag tröttna. Cykla är inget alternativ eftersom det snart är vinter och jag cyklar ju knappt på barmark. Det finns mycket parkering annonserar de stolt på friskis men vad hjälper det när man inte har nån Cheva Spraks?


Jag tycker det är lite fullt av dom. Man kollar ju ändå på utbudet när man köper träningskortet och jag vet faktiskt inte om jag valt just Friskis om jag vetat detta. Njoy ligger precis bredvid Kvarnen och om de nu ska ta bort hälften av passen har faktiskt Njoy bättre utbud. Dessutom erbjuder de personliga tränare och kostrådgivning med... men det är ju så dax nu när jag redan köpt mitt kort.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: