Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Shoes

Sunday, September 26, 2010

Shoes

Detta är skorna jag spanade lite på idag och ju mer jag tänker på det desto mer vill jag ha dom. Men vilka är snyggast? De är lite skillnad i pris. De övre kostar 399:- och de nedre hela 799:-.


Nu syns det ju inte riktigt på bilden, men den här skon har samma typ av foder som den undre skon, men det är svart.



Jag vet inte riktigt om jag hatar eller älskar att fodret är vitt. Jag borde hata det om man tänker på vad jag brukar gilla, men jag vet inte...

Jäklar va sugen jag vart nu... roligt med en vintersko med lite klack ju. Detta tål att tänkas på i veckan och kanske går jag förbi Dinsko nån eftermiddag och då vet man ju aldrig vad som kan hända... eller gör man det?


Image and video hosting by TinyPic

No comments: