Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Jag måste flytta... NU!

Monday, September 06, 2010

Jag måste flytta... NU!

Titta på detta! Holmgrens bil söker testförare till Chevrolet Spraks. Man får köra en skönhet gratis i 6 månader. Allt man betalar själv är bensin och självrisk vid en skada. Hur bra låter inte det?


Allt som krävs är att man haft körkort ett år och gillar att köra bil. Aktiv i sociala medier är jag ju med. Det finns bara ett litet problem: Du som ansöker ska bo i regionen, dvs, inom en 5 mils radie från Jönköping, Vetlanda eller Värnamo.

Jag började genaste leta efter liknade erbjudanden här i krokarna, men än så länge har jag inte hittat nåt. Så nu funderar jag på att ansöka ändå... det skadar ju inte att chansa :D


Image and video hosting by TinyPic

No comments: